Blog

Klavertjevier van stadsschilden: de memoires van een voetballogo

Een inmiddels antieke Macintosh SE en het programma MacDraw waren de instrumenten die vorm gaven aan het huidige logo van PEC Zwolle.

Varen op de kracht van ervaring

Dit jaar precies twintig jaar geleden zetten we als bureau onze eerste schreden in de wereld van communicatie en marketing. Fris, wat jonger dan vandaag de dag, en lekker onbevangen.

Van data naar duwtjes in de goede richting

Met de enorme datahonger van grote multi­nationals zoals Facebook, Amazon, Google en Apple lijkt een overvloed aan gegevens de basis voor de toekomst in communicatie met consumenten en burgers.

Perfectionisme waar toch niemand op let

Onlangs heb ik mezelf een pak aan laten meten. Voor een deel omdat ik dat altijd al een keer wilde doen, maar ook omdat alles ‘van het rek’ nooit helemaal lekker past.

We lezen steeds meer in Nederland

"Mensen lezen niet meer" is een stelling die je de laatste jaren nogal eens hoort.En over het geheel genomen neemt de totale leestijd al sinds de jaren 50 inderdaad af.

Ook jij bent creatief en zo maak je daar zakelijk slim gebruik van

Veel mensen denken bij het woord creativiteit aan dingen als schilderen, toneelspelen of muziek maken. Anderen denken aan het vermogen om…